Spolupracujeme s těmito profesionály

 

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Po odeslání objednávky se Vám na obrazovce zobrazí  „Vaše objednávka byla přijata“, číslo objednávky a automatické potvrzení objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, jestli  jste zadali při registraci správný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na náš email pt-shop@seznam.cz nebo na telefonu  +420 727 837 272. V okamžiku, kdy Vaše zboží opustí fyzicky náš sklad, obdržíte email o expedici. V e-mailu naleznete kontakt na přepravní společnost, se kterou se můžete domluvit na termínu dodání.

MOŽNOSTI PLATBY

1. Na dobírku 

Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku, tedy zaplatíte v hotovosti při dodání zboží přímo řidiči. U řidiče je možné platit pouze v hotovosti. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad.

2. Platba předem bankovním převodem 

Po odeslání objednávky se Vám ihned automaticky objeví platební údaje.Při platbě převodem použijte číslo objednávky uvedené v emailu jako variabilní symbol. O přijetí platby Vás budeme informovat e-mailem, většinou je to do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve Vaší bance.

Po přijetí platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu dle termínu. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad.

Bankovní spojení pro české zákazníky
ČSOB banka
Číslo účtu: 195216046/0300
IBAN: CZ45 0300 0000 0001 9521 6046
SWIFT: CEKOCZPP

Bankovní spojení pro slovenské zákazníky
Fio banka
Číslo účtu: 2200565363/2010
IBAN: CZ65 2010 0000 0022 0056 5363
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX


Pokud je pro Vás obsah faktury nedostatečný nebo není správný, napište email na pt-shop@seznam.cz. V emailu uveďte, jaké údaje potřebujete doplnit/změnit.

3. Platba předem platební kartou

 

 

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží doručujeme prostřednictvím externí přepravní společnosti. Za provedenou se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky za první uzamykatelné dveře domu na místě určení. Zboží je dodáváno důkladně zabalené (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

DODACÍ LHŮTA

Termín pro dodání zboží je u každého uveden. Veškeré produkty máme skladem a expedujeme je do 24 hodin. Ve většině případů, zboží přepravní společnost doručí do 3 pracovních dnů. Na Slovensko doručení trvá cca 7 pracovních dnů. Přepravní společnost Vás bude nejpozději v den předání kontaktovat kvůli doručení. S přepravní společností se můžete domluvit na pozdějším dodání. Pokud jste si objednali více položek, budeme Vám zboží expedovat najednou. Přesný den, kdy bude zboží odesláno na Vaši adresu, Vám sdělíme na Váš email, popř. telefon, uvedený v objednávce, ihned jak bude objednávka vyřízena. Přepravce bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Nejste-li k zastižení, nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase, který si s pracovníky přepravní společnosti domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti. V případě, že přepravní společnost v námi avizovaný termín (rozpětí 3 dny) nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na daném depu přepravní společnosti. Expedici Vám potvrzujeme v momentě, kdy Vaše zásilka opustí náš sklad.

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

DOPRAVA

Doprava je zajištěna kurýrními službami Česká pošta, Fofr, Toptrans, SDS Slovensko. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží. Dopravné je zahrnuto v ceně zboží.

Zboží můžeme dopravit i vlastním vozem. Naše pravidelná trasa je Vimperk - Praha a okolí + jižní čechy. Vše je podmíněno vytíženosti trasy a domluvou se zákazníkem. Při rozvozu zboží našimi pracovníky, si účtujeme poplatek za službu manipulace s těžkými břemeny a výnos do patra. Výše částky bude zákazníkovi sdělena při objednávce a zjištění informací o jaké patro se jedná. Vše bude telefonickou nebo e-mailovou komunikací.

Osobní odběr z našeho skladu je možný i mimo pracovní dny a hodiny, vše je přispůsobeno zákazníkovi.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami:

Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. Rádi Vám s reklamací pomůžeme.

V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte na pt-shop@seznam.cz

V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte na výše uvedené e-mailové adrese. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).